Znaczny wzrost słuchalności w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej odnotowała publiczna Jedynka.

Krakowska rozgłośnia RMF FM pozostaje liderem ogólnopolskiej słuchalności. W okresie marzec-maj 2010 jej udział w rynku słuchalności wynosił 28,02 proc. (rok wcześniej było to 27,35 proc.). To bardzo dobry wynik - poprzednia fala badań przyniosła RMF pierwszy w historii badań Radio Track wynik powyżej 28 proc.

Dobrymi wynikami może się też pochwalić publiczna Trójka. Najnowsza fala badań pokazuje, że jej słuchalność wynosiła 7,69 proc. (rok wcześniej w tym samym czasie było to 6,13 proc.). To kolejny rekord publicznej rozgłośni w ostatnich miesiącach.

Słuchalność Radia Zet wynosiła w okresie marzec - maj tego roku 16,23 proc. (rok wcześniej 16,26 proc.), publicznej Jedynki - 12,32 proc. (rok wcześniej było to 11,12 proc.), Radia Maryja - 2,21 proc. (2,13 proc.), publicznej Dwójki - 0,86 proc. (0,65 proc.), a Polskiego Radia Euro - 0,16 proc. (0,19 rok wcześniej). Badania przeprowadza Millward Brown SMG/KRC.