Lider ogólnopolskiego rynku słuchalności, krakowska rozgłośnia RMF FM, może się po sześciu miesiącach tego roku pochwalić słuchalnością na poziomie 27,74 proc. (rok wcześniej analogiczny wynik wynosił 26,18 proc.) i tym, że dwa razy udało jej w tym czasie (za okres marzec-maj i luty-kwiecień tego roku) przekroczyć poziom 28 proc. słuchalności. A to najwyższy wskaźnik słuchalności w historii badań Radio Track.
Dobrymi wynikami mogą się cieszyć publiczne rozgłośnie - Jedynka i Trójka. Ta druga w ostatnich miesiącach kilka razy pobiła własny historyczny rekord słuchalności. W okresie styczeń-czerwiec 2010 słuchalność Jedynki wyniosła 12,67 proc. (rok wcześniej w tym samym czasie było to 11,74 proc.), a Trójki - 7,58 proc. (6,37 proc. rok wcześniej).
Radio Zet utrzymało wynik na poziomie z ubiegłego roku - jego słuchalność w I półroczu wyniosła 16,33 proc. ( przy 16,31 proc. rok wcześniej). Słuchalność Radia Maryja wyniosła 2,01 proc. (2,03 proc. rok wcześniej), publicznej Dwójki - 0,77 proc. ( 0,64 proc.), a Polskiego Radia Euro (dawne Radio Bis) - 0,18 proc. (0,16 proc. rok wcześniej).
Badania Radio Track przeprowadza na zlecenia Komitetu Badań Radiowych instytut Millward Brown SMG/KRC.