To drugi, po amerykańskim, rynek gier komputerowych na świecie. Okazją do debiutu będzie wprowadzenie do sprzedaży gry Sniper w wersji na konsolę PS III. Do tej pory produkt, który na razie kupiło ponad 0,8 mln klientów na całym świecie, ukazał się jedynie w wersji na komputery PC i konsolę Xbox 360. Polska spółka wiąże z premierą gry na kolejną platformę sprzętową duże nadzieje. – Spodziewam się, na podstawie zamówień, które otrzymujemy z sieci handlowych, że w dniu premiery Snipera na PS III na półki trafi 250 – 300 tys. egzemplarzy gry. To znacznie lepszy wynik, niż zakładaliśmy – mówi Marek Tymiński, prezes firmy. Przypomina, że wersja na PC i Xbox 360 została przygotowana na premierę w liczbie 200 tys. egzemplarzy. Deklaruje, że City Interactive chce docelowo sprzedać ok. 1,5 mln egzemplarzy Snipera.

Polska spółka pracuje już nad kontynuacją gry. Sniper 2 trafi do sprzedaży po wakacjach. Jego budżet ma sięgnąć 5 – 6 mln zł, czyli będzie dwa razy większy niż pierwszego produktu z tej serii. – Chcemy wyeliminować w Sniperze 2 wszystkie błędy, które popełniliśmy w pierwszej grze, a o których informowali nas użytkownicy – oświadcza. City Interactive zatrudniło amerykańskiego scenarzystę z dużym doświadczeniem przy tworzeniu scenariuszy gier komputerowych. Wynajęło też zewnętrzne firmy, które specjalizują się m.in. w tworzeniu modeli twarzy bohaterów, dzięki czemu gra zdecydowanie bardziej przypomina realny świat.