Ambitny projekt stworzenia dziennika dostępnego wyłącznie w wersji na tablety nie odniósł oczekiwanego sukcesu. 15 grudnia 2012 r. „The Daily" zniknie z rynku – poinformowali przedstawiciele News Corporation, właściciela i wydawcy pisma. W przesłanym oświadczeniu informują, że „The Daily" będzie dostępny na „innych platformach", a część technologii i zespołu redakcyjnego zostanie przejęta przez „New York Post".
- Od momentu debiutu „The Daily" był odważnym eksperymentem w dziedzinie elektronicznych publikacji i niesamowitym źródłem innowacji. Niestety okazało się, że nie udało nam się znaleźć wystarczająco dużej grupy odbiorców, która uzasadniałaby kontynuację projektu pod względem biznesowym – poinformował Rupert Murdoch, właściciel News Corporation.
„The Daily" wystartował w lutym 2011 r. i od razu wzbudził ogromne emocje. Pismo było dostępne wyłącznie na produkowanym przez Apple iPadzie i kosztowało 99 centów tygodniowo lub 39,99 dol. rocznie. Innowacyjna forma nie przekuła się jednak w sukces biznesowy. Do dnia obecnego dostęp do aplikacji wykupiło około 100 tys. osób. Szacunki wydawnictwa wskazywały, że potrzebne jest co najmniej 500 tys. abonentów, by pismo wyszło na zero. Zamiast zysków były straty, które wynosiły 30 mln dol rocznie.