Jak się czuje szef Muzo na chwilę przed wejściem na polski rynek Spotify?
Z tego, co wiem, Spotify nie wchodzi na rynek sam.
A z kim wchodzi? Z T-Mobile?
Mi się wydaje, że tak. Nie byłoby to zresztą wcale dziwne, bo on już w Niemczech współpracuje z tym operatorem. Gdyby tak się stało, wszyscy nasi konkurenci obecni na rynku będą mieli partnerów telekomunikacyjnych. Ale mimo tego, że Muzo współpracuje z Polkomtelem, zakładamy, że będziemy mieć więcej niż jedną trzecią tego rynku, bo w przeciwieństwie do pozostałych telekomów będziemy w grupie promować własny serwis muzyczny. Nawet, gdy konkurencja Polkomtela zainwestuje w promocję takiego partnerskiego serwisu dużo, za jakiś czas będzie promowała inne usługi, mające pomóc sprzedać jej abonament. Jesteśmy też graczem lokalnym, staramy się współpracować z wytwórniami na lokalnym poziomie i wydaje mi się, że w związku z tym będziemy z nimi lepiej współpracować, bo po prostu będzie nam na tym bardziej zależało.
Spodziewają się państwo jakiejś kolejnej lokalnej konkurencji na tym rynku? Mówiło się o tym, że Agora chce ruszyć ze streamingowym serwisem muzycznym.