Reklama
Rozwiń
Reklama

"Środy z Orange" następne dwa lata w Multikinie

Choć operator telekomunikacyjny Orange Polska zaciska pasa, to nie rezygnuje z popularnej akcji, w której jego użytkownicy mogą otrzymać dwa bilety do kina w cenie jednego.

Publikacja: 07.01.2015 12:35

"Środy z Orange" następne dwa lata w Multikinie

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Telekom przedłużył umowę z Multikinem i to w tych multipleksach do końca 2016 r. będzie prowadzona akcja „Środy z Orange”.

O umowie przedłużającej współpracę Orange Polska z Multikinem (grupa Vue) poinformował dziś telekom. Zgodnie z komunikatem firmy będą kooperować jeszcze dwa lata, czyli do końca 2016 roku. W ramach akcji, tak jak do tej pory, klienci Orange do kupionego biletu do kina na środowy seans otrzymują drugi w prezencie dla zaproszonej przez siebie osoby. Zasady rozliczeń między telekomem a siecią kin nie są publicznie znane. „Środy z Orange" miały swoją premierę w kwietniu 2009 roku, Przez trzy lata była realizowana we współpracy z Cinema City International, a od 2012 roku - w kinach sieci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama