Łączna sprzedaż siedmiu największych gazet ogólnopolskich spadła w lutym rok do roku o 3,8 proc. i wynosiła 757,3 tys. egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem (sprzedaż kioskowa i prenumerata wydań papierowych oraz e-wydań).
Jedynymi tytułami, które w lutym poprawiły swoje wyniki sprzed roku, były w tej grupie „Rzeczpospolita" i „Parkiet". Lutowy wynik „Rzeczpospolitej" to 57,3 tys. egz. (wzrósł o 0,5 proc. rok do roku), a "Parkietu" 4,82 tys. egz. (wzrost rok do roku o 9 proc.). Pozostałe tytuły odnotowały spadki. „Dziennik Gazeta Prawna" miał sprzedaż na poziomie 45,3 tys. egz. (spadek o 5,7 proc.), bulwarowy „Fakt" 324,5 tys. egz. (spadek o 4,3 proc.), „Gazeta Wyborcza" 167,7 tys. egz. (spadek o 4 proc.), „Puls Biznesu" 10,7 tys. egz. (spadek o 3,9 proc.), a „Super Express" 147 tys. egz. (spadek o 3,7 proc.).