„Rz" i „Parkiet" jako jedyne rosły w lutym

W lutym tylko te dwa tytuły zwiększyły sprzedaż w porównaniu z sytuacją rok wcześniej. Najszybciej rosła też sprzedaż ich e-wydań.

Publikacja: 03.04.2015 14:05

„Rz" i „Parkiet" jako jedyne rosły w lutym

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Łączna sprzedaż siedmiu największych gazet ogólnopolskich spadła w lutym rok do roku o 3,8 proc. i wynosiła 757,3 tys. egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem (sprzedaż kioskowa i prenumerata wydań papierowych oraz e-wydań).

Jedynymi tytułami, które w lutym poprawiły swoje wyniki sprzed roku, były w tej grupie „Rzeczpospolita" i „Parkiet". Lutowy wynik „Rzeczpospolitej" to 57,3 tys. egz. (wzrósł o 0,5 proc. rok do roku), a "Parkietu" 4,82 tys. egz. (wzrost rok do roku o 9 proc.). Pozostałe tytuły odnotowały spadki. „Dziennik Gazeta Prawna" miał sprzedaż na poziomie 45,3 tys. egz. (spadek o 5,7 proc.), bulwarowy „Fakt" 324,5 tys. egz. (spadek o 4,3 proc.), „Gazeta Wyborcza" 167,7 tys. egz. (spadek o 4 proc.), „Puls Biznesu" 10,7 tys. egz. (spadek o 3,9 proc.), a „Super Express" 147 tys. egz. (spadek o 3,7 proc.).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie