„Rz" i „Parkiet" jako jedyne rosły w lutym

W lutym tylko te dwa tytuły zwiększyły sprzedaż w porównaniu z sytuacją rok wcześniej. Najszybciej rosła też sprzedaż ich e-wydań.

Publikacja: 03.04.2015 14:05

„Rz" i „Parkiet" jako jedyne rosły w lutym

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Łączna sprzedaż siedmiu największych gazet ogólnopolskich spadła w lutym rok do roku o 3,8 proc. i wynosiła 757,3 tys. egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem (sprzedaż kioskowa i prenumerata wydań papierowych oraz e-wydań).

Jedynymi tytułami, które w lutym poprawiły swoje wyniki sprzed roku, były w tej grupie „Rzeczpospolita" i „Parkiet". Lutowy wynik „Rzeczpospolitej" to 57,3 tys. egz. (wzrósł o 0,5 proc. rok do roku), a "Parkietu" 4,82 tys. egz. (wzrost rok do roku o 9 proc.). Pozostałe tytuły odnotowały spadki. „Dziennik Gazeta Prawna" miał sprzedaż na poziomie 45,3 tys. egz. (spadek o 5,7 proc.), bulwarowy „Fakt" 324,5 tys. egz. (spadek o 4,3 proc.), „Gazeta Wyborcza" 167,7 tys. egz. (spadek o 4 proc.), „Puls Biznesu" 10,7 tys. egz. (spadek o 3,9 proc.), a „Super Express" 147 tys. egz. (spadek o 3,7 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama