Reklama
Rozwiń
Reklama

Trwa telewyjna rewolucja

Choć na świecie czas oglądania programów i filmów nie zmienił się w ubiegłym roku, to korzystamy z niej już zupełnie inaczej.

Aktualizacja: 08.04.2015 23:14 Publikacja: 08.04.2015 22:00

Na świecie czas oglądania telewizji utrzymał się w ubiegłym roku na poziomie zbliżonym do poprzednie

Na świecie czas oglądania telewizji utrzymał się w ubiegłym roku na poziomie zbliżonym do poprzedniego. Ale oglądamy ją już zupełnie inaczej.

Foto: Bloomberg

Jak podliczyła badająca telewizyjny rynek firma Eurodata TV Worldwide, w ubiegłym roku statystyczny widz oglądał telewizję średnio 3 godziny i 13 minut dziennie, czyli o minutę krócej niż rok wcześniej.

– Ten trend ma związek z rozrastającą się ofertą kanałów telewizyjnych oraz ze zmianami technologicznymi, dzięki którym materiały telewizyjne są dziś w zasięgu każdego, wszędzie i za pośrednictwem wielu różnych ekranów – podają eksperci.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama