Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.04.2015 23:14 Publikacja: 08.04.2015 22:00
Na świecie czas oglądania telewizji utrzymał się w ubiegłym roku na poziomie zbliżonym do poprzedniego. Ale oglądamy ją już zupełnie inaczej.
Foto: Bloomberg
Jak podliczyła badająca telewizyjny rynek firma Eurodata TV Worldwide, w ubiegłym roku statystyczny widz oglądał telewizję średnio 3 godziny i 13 minut dziennie, czyli o minutę krócej niż rok wcześniej.
– Ten trend ma związek z rozrastającą się ofertą kanałów telewizyjnych oraz ze zmianami technologicznymi, dzięki którym materiały telewizyjne są dziś w zasięgu każdego, wszędzie i za pośrednictwem wielu różnych ekranów – podają eksperci.
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas