Trwa telewyjna rewolucja

Choć na świecie czas oglądania programów i filmów nie zmienił się w ubiegłym roku, to korzystamy z niej już zupełnie inaczej.

Aktualizacja: 08.04.2015 23:14 Publikacja: 08.04.2015 22:00

Na świecie czas oglądania telewizji utrzymał się w ubiegłym roku na poziomie zbliżonym do poprzednie

Na świecie czas oglądania telewizji utrzymał się w ubiegłym roku na poziomie zbliżonym do poprzedniego. Ale oglądamy ją już zupełnie inaczej.

Foto: Bloomberg

Jak podliczyła badająca telewizyjny rynek firma Eurodata TV Worldwide, w ubiegłym roku statystyczny widz oglądał telewizję średnio 3 godziny i 13 minut dziennie, czyli o minutę krócej niż rok wcześniej.

– Ten trend ma związek z rozrastającą się ofertą kanałów telewizyjnych oraz ze zmianami technologicznymi, dzięki którym materiały telewizyjne są dziś w zasięgu każdego, wszędzie i za pośrednictwem wielu różnych ekranów – podają eksperci.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama