Aktualizacja: 22.04.2015 16:16 Publikacja: 22.04.2015 16:16
W ubiegłym roku firmy wydały na takie reklamy 249 mln zł, o 14,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Foto: Bloomberg
Uważana za mało inwazyjną reklama kontekstowa, czyli wszelkie treści reklamowe, które dopasowują się do treści wyszukiwanych w Internecie jego użytkowników rosła więc szybciej niż cały rynek reklamy, który w ubiegłym roku zdaniem organizacji IAb Polska wzrósł w ujęciu rocznym tylko o 7 proc. Do reklamy kontekstowej zaliczają się linki sponsorowane, ale też tzw. content marketing, czyli działania polegające na tworzeniu we współpracy z reklamodawcami treści pasujących do zainteresowań internautów i tematyki danej witryny.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas