Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama kontekstowa rośnie szybciej niż rynek

W ubiegłym roku firmy wydały na takie reklamy 249 mln zł, o 14,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Publikacja: 22.04.2015 16:16

W ubiegłym roku firmy wydały na takie reklamy 249 mln zł, o 14,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

W ubiegłym roku firmy wydały na takie reklamy 249 mln zł, o 14,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Foto: Bloomberg

Uważana za mało inwazyjną reklama kontekstowa, czyli wszelkie treści reklamowe, które dopasowują się do treści wyszukiwanych w Internecie jego użytkowników rosła więc szybciej niż cały rynek reklamy, który w ubiegłym roku zdaniem organizacji IAb Polska wzrósł w ujęciu rocznym tylko o 7 proc. Do reklamy kontekstowej zaliczają się linki sponsorowane, ale też tzw. content marketing, czyli działania polegające na tworzeniu we współpracy z reklamodawcami treści pasujących do zainteresowań internautów i tematyki danej witryny.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama