Reklama
Rozwiń
Reklama

Group One przejęła kontrolę w agencji Gong

Grupa komunikacji marketingowej Group One przejęła 51 proc. udziałów w agencji interaktywnej Gong.

Publikacja: 27.04.2015 14:14

Group One skupia m.in. domy mediowe Value Media I Equinox Polska oraz agencję reklamową Change. Gong to agencja interaktywna, której przychody w ubiegłym roku sięgąły 12 mln zł, a zatrudnienie: 50 osób. Do klientów agencji należą m.in. Żywiec, ING, Aviva, Unilever i McDonalds.

- W 2015 roku przychody Group One przekroczą 180 mln zł, z czego ponad 50 proc. pochodzić będzie z rynku usług cyfrowych. Gong w Group One oznacza nie tylko poszerzenie portfolio klientów i kompetencji digitalowych. To również ekspansja grupy poza granice Polski – mówi Marek Żołędziowski, prezes Group One. Jedno z biur agencji Gong mieści się w Rotterdamie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama