Group One skupia m.in. domy mediowe Value Media I Equinox Polska oraz agencję reklamową Change. Gong to agencja interaktywna, której przychody w ubiegłym roku sięgąły 12 mln zł, a zatrudnienie: 50 osób. Do klientów agencji należą m.in. Żywiec, ING, Aviva, Unilever i McDonalds.
- W 2015 roku przychody Group One przekroczą 180 mln zł, z czego ponad 50 proc. pochodzić będzie z rynku usług cyfrowych. Gong w Group One oznacza nie tylko poszerzenie portfolio klientów i kompetencji digitalowych. To również ekspansja grupy poza granice Polski – mówi Marek Żołędziowski, prezes Group One. Jedno z biur agencji Gong mieści się w Rotterdamie.
Pozostałe 49 proc. przejmowanej przez Group One agencji należy do Bartka Gołębiowskiego, dyrektora kreatywnego Gong i Agnieszki Gołębiowskiej, dyrektor zarządzającej tej firmy.