Aktualizacja: 08.07.2015 22:00 Publikacja: 08.07.2015 22:00
Wielcy reklamodawcy coraz powszechniej wybierają do obsługi budżetów reklamowych tylko te domy mediowe, które zgadzają się podpisać umowy odraczające terminy płatności nawet o kilka miesięcy.
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Wielcy reklamodawcy coraz powszechniej wybierają do obsługi budżetów reklamowych tylko te domy mediowe, które zgadzają się podpisać umowy odraczające terminy płatności nawet o kilka miesięcy, choć standardem pozwalającym zleceniobiorcom prowadzić działalność bez przeszkód jest 30-dniowy termin płatności.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Już w sobotę, 31 maja o godzinie 20.00, zadebiutuje nowy podcast „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o geopolityce”. To p...
„Rzeczpospolita Podróże”, magazyn pełen reportaży, zdjęć, ciekawostek turystycznych i wskazówek, które miejsca...
Wojciech Szymczyk został nowym prezesem zarządu spółki e-Kiosk. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Pawłowskieg...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas