Reklama
Rozwiń
Reklama

Branża reklamowa przeciwko opóźnieniom

Wielka firma zaproponowała 150-dniowy termin płatności.

Publikacja: 08.07.2015 22:00

Wiel­cy re­kla­mo­daw­cy co­raz po­wszech­niej wy­bie­ra­ją do ob­słu­gi bu­dże­tów re­kla­mo­wych t

Wiel­cy re­kla­mo­daw­cy co­raz po­wszech­niej wy­bie­ra­ją do ob­słu­gi bu­dże­tów re­kla­mo­wych tyl­ko te do­my me­dio­we, któ­re zga­dza­ją się pod­pi­sać umo­wy od­ra­cza­ją­ce ter­mi­ny płat­no­ści na­wet o kil­ka mie­się­cy.

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Wiel­cy re­kla­mo­daw­cy co­raz po­wszech­niej wy­bie­ra­ją do ob­słu­gi bu­dże­tów re­kla­mo­wych tyl­ko te do­my me­dio­we, któ­re zga­dza­ją się pod­pi­sać umo­wy od­ra­cza­ją­ce ter­mi­ny płat­no­ści na­wet o kil­ka mie­się­cy, choć stan­dar­dem po­zwa­la­ją­cym zle­ce­nio­bior­com pro­wa­dzić dzia­łal­ność bez prze­szkód jest 30-dnio­wy ter­min płat­no­ści.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Reklama
Reklama