Reklama
Rozwiń
Reklama

Rynek reklamy wzmocni się za rok

Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC) obniżyło tegoroczne prognozy wzrostu rynku reklamy

Publikacja: 27.07.2015 16:03

Ostatnie prognozy WARC dla tegorocznego wzrostu wydatków na reklamę wynosiły jeszcze 4,8 proc., najn

Ostatnie prognozy WARC dla tegorocznego wzrostu wydatków na reklamę wynosiły jeszcze 4,8 proc., najnowsze mówią już tyko o 2,3 proc.

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki MZub Marian Zubrzycki

Poprzednie prognozy WARC dla tegorocznego wzrostu wydatków na reklamę wynosiły  4,8 proc., najnowsze mówią już tyko o 2,3 proc.

Niekorzystna dla branży rewizja prognoz to skutek sytuacji na największych reklamowych rynkach. Z 12 największych (stanowiących 75 proc. całego światowego rynku reklamy), które obserwuje WARC, aż w sześciu oczekiwany jest niższa dynamika wpływów z reklam od wcześniej oczekiwanej. Prognoza wzrostu dla rynku amerykańskiego spadła o 3 pkt proc. i wynosi teraz 1,4 proc., w Chinach wydatki na reklamę wzrosną o 9 proc., choć wcześniej była mowa o 10,5 proc., a w Wielkiej Brytanii: o 6,6 proc. (spadek prognoz o 0,3 pkt proc.).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama