Reklama

Warszawa będzie promowana w Szwecji

Od poniedziałku w Szwecji ruszy kampania reklamowa Warszawy, która ma przyciągać Skandynawów do polskiej stolicy na jarmarki przedświąteczne.

Publikacja: 02.10.2015 16:04

Warszawa będzie promowana w Szwecji

Foto: Fotorzepa

Inicjatorem akcji są Warszawska Organizacja Turystyczna i Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Kampania finansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT.

W kampanii będzie wykorzystywane hasło „Warsaw City Break" . - Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami – na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych – podają organizatorzy. Kampania ma przedłużyć sezon turystyczny w Warszawie i wypromować ją jako idealne miejsce do przedświątecznych zakupów i odwiedzania bożonarodzeniowych jarmarków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Reklama
Reklama