Reklama
Rozwiń

Warszawa będzie promowana w Szwecji

Od poniedziałku w Szwecji ruszy kampania reklamowa Warszawy, która ma przyciągać Skandynawów do polskiej stolicy na jarmarki przedświąteczne.

Publikacja: 02.10.2015 16:04

Warszawa będzie promowana w Szwecji

Foto: Fotorzepa

Inicjatorem akcji są Warszawska Organizacja Turystyczna i Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Kampania finansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT.

W kampanii będzie wykorzystywane hasło „Warsaw City Break" . - Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami – na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych – podają organizatorzy. Kampania ma przedłużyć sezon turystyczny w Warszawie i wypromować ją jako idealne miejsce do przedświątecznych zakupów i odwiedzania bożonarodzeniowych jarmarków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji