Inicjatorem akcji są Warszawska Organizacja Turystyczna i Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Kampania finansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT.

W kampanii będzie wykorzystywane hasło „Warsaw City Break" . - Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami – na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych – podają organizatorzy. Kampania ma przedłużyć sezon turystyczny w Warszawie i wypromować ją jako idealne miejsce do przedświątecznych zakupów i odwiedzania bożonarodzeniowych jarmarków.