Aktualizacja: 02.10.2015 16:04 Publikacja: 02.10.2015 16:04
Foto: Fotorzepa
Inicjatorem akcji są Warszawska Organizacja Turystyczna i Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Kampania finansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT.
W kampanii będzie wykorzystywane hasło „Warsaw City Break" . - Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami – na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych – podają organizatorzy. Kampania ma przedłużyć sezon turystyczny w Warszawie i wypromować ją jako idealne miejsce do przedświątecznych zakupów i odwiedzania bożonarodzeniowych jarmarków.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas