Warszawa będzie promowana w Szwecji

Od poniedziałku w Szwecji ruszy kampania reklamowa Warszawy, która ma przyciągać Skandynawów do polskiej stolicy na jarmarki przedświąteczne.

Publikacja: 02.10.2015 16:04

Warszawa będzie promowana w Szwecji

Foto: Fotorzepa

Inicjatorem akcji są Warszawska Organizacja Turystyczna i Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie. Kampania finansowa jest z budżetu ZOPOT w Sztokholmie oraz ze składek członków WOT.

W kampanii będzie wykorzystywane hasło „Warsaw City Break" . - Czterotygodniowa kampania bannerowa w internecie wspierająca konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie" będzie prowadzona dwoma kanałami – na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych – podają organizatorzy. Kampania ma przedłużyć sezon turystyczny w Warszawie i wypromować ją jako idealne miejsce do przedświątecznych zakupów i odwiedzania bożonarodzeniowych jarmarków.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem