Reklama
Rozwiń
Reklama

100 polskich kampanii reklamowych powalczy na festiwalu Golden Drum

Na festiwalu w słoweńskim Portorożu zgłosiło się 20 agencji. Zwycięzców, którzy wrócą ze statuetkami złotych bębnów poznamy 16 października.

Publikacja: 02.10.2015 16:03

W głównych kategoriach Single Channel i Multi Channel powalczy 86 zgłoszeń z Polski. Najwięcej wysłały ich agencje 180heartbeats + Jung v. Matt (10), K2 (10) oraz DDB&Tribal (8). 14 polskich prac powalczy w konkursie Off Drum: Portorož Piran Poster Award (konkursu na najlepszy plakat reklamujący Portorož).

Łącznie na konkurs Golden Drum wpłynęło w tym roku 1208 kampanii od 255 firm z 25 krajów (to o 16 zgłoszeń mniej niż rok wcześniej). - Jest to efektem sytuacji polityczno – gospodarczej w Rosji i na Ukrainie – podano w komunikacie. Polskie agencje wysłały  tym roku o 15 zgłoszeń więcej niż rok wcześniej.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama