100 polskich kampanii reklamowych powalczy na festiwalu Golden Drum

Na festiwalu w słoweńskim Portorożu zgłosiło się 20 agencji. Zwycięzców, którzy wrócą ze statuetkami złotych bębnów poznamy 16 października.

Publikacja: 02.10.2015 16:03

W głównych kategoriach Single Channel i Multi Channel powalczy 86 zgłoszeń z Polski. Najwięcej wysłały ich agencje 180heartbeats + Jung v. Matt (10), K2 (10) oraz DDB&Tribal (8). 14 polskich prac powalczy w konkursie Off Drum: Portorož Piran Poster Award (konkursu na najlepszy plakat reklamujący Portorož).

Łącznie na konkurs Golden Drum wpłynęło w tym roku 1208 kampanii od 255 firm z 25 krajów (to o 16 zgłoszeń mniej niż rok wcześniej). - Jest to efektem sytuacji polityczno – gospodarczej w Rosji i na Ukrainie – podano w komunikacie. Polskie agencje wysłały  tym roku o 15 zgłoszeń więcej niż rok wcześniej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie