Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.10.2015 16:03 Publikacja: 02.10.2015 16:03
W głównych kategoriach Single Channel i Multi Channel powalczy 86 zgłoszeń z Polski. Najwięcej wysłały ich agencje 180heartbeats + Jung v. Matt (10), K2 (10) oraz DDB&Tribal (8). 14 polskich prac powalczy w konkursie Off Drum: Portorož Piran Poster Award (konkursu na najlepszy plakat reklamujący Portorož).
Łącznie na konkurs Golden Drum wpłynęło w tym roku 1208 kampanii od 255 firm z 25 krajów (to o 16 zgłoszeń mniej niż rok wcześniej). - Jest to efektem sytuacji polityczno – gospodarczej w Rosji i na Ukrainie – podano w komunikacie. Polskie agencje wysłały tym roku o 15 zgłoszeń więcej niż rok wcześniej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas