Reklama
Rozwiń
Reklama

Chińczycy zdominują płatną telewizję

Za pięć lat trzy największe płatne telewizje będą się mieścić w Chinach. Przegonią międzynarodowego giganta Liberty Global i amerykański Comcast.

Aktualizacja: 06.10.2015 15:23 Publikacja: 06.10.2015 14:35

Chiński operator telewizyjny powstały wskutek konsolidacji całego rynku kablowego - China Radio & TV, już dziś jest największym dostawcą płatnej telewizji na świecie, bo obsługuje 198 mln płacących abonentów – wynika z raportu Digital TV Research. Pierwsza piątka największych światowych graczy składa się dziś jednak głównie z firm, które na rynku chińskim nie działają.

Drugim pod względem liczby klientów operatorem jest obecnie Liberty Global z 24,3 mln klientów, trzecim: amerykański Comcast (22,4 mln), a za nimi plasują się DirecTV (USA, 20,35 mln dol.) oraz DirecTV/Sky w Ameryce Południowej (19,1 mln klientów).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama