Aktualizacja: 06.10.2015 15:23 Publikacja: 06.10.2015 14:35
Chiński operator telewizyjny powstały wskutek konsolidacji całego rynku kablowego - China Radio & TV, już dziś jest największym dostawcą płatnej telewizji na świecie, bo obsługuje 198 mln płacących abonentów – wynika z raportu Digital TV Research. Pierwsza piątka największych światowych graczy składa się dziś jednak głównie z firm, które na rynku chińskim nie działają.
Drugim pod względem liczby klientów operatorem jest obecnie Liberty Global z 24,3 mln klientów, trzecim: amerykański Comcast (22,4 mln), a za nimi plasują się DirecTV (USA, 20,35 mln dol.) oraz DirecTV/Sky w Ameryce Południowej (19,1 mln klientów).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas