Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualna Polska kupuje firmę Allani

Internetowa grupa poinformowała, jej spółka zależna Domodi skupi wszystkie udziały w Allani (działa w sektorze e-handlu odzieżowego) za 11,3 mln zł.

Publikacja: 06.10.2015 17:08

Wirtualna Polska kupuje firmę Allani

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman Piotr Wittman

Jak podano, Domodi jest kupującym, a spółka Grupa WP została inwestorem trzech umów objętych przez tę transakcję. Allani prowadzi serwisy internetowe allani.pl oraz allani.com.br. – Inwestujemy w agregatory ofert, nie konkurujemy z naszymi klientami - sklepami internetowymi z odzieżą, a przekazujemy im użytkowników z konkretnymi intencjami zakupowymi. Rolą Wirtualnej Polski jest inspirowanie i wspomaganie 18 milionów Polaków w ich decyzjach zakupowych. Domodi i Allani razem pomogą nam w realizacji tej misji, obsługując już w tej chwili 2,5 miliona Polaków każdego miesiąca - mówi Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama