Aktualizacja: 23.12.2015 20:00 Publikacja: 23.12.2015 20:00
Foto: 123RF
Od trzech lat w Rosji powstaje rejestr zakazanych, czyli cenzurowanych, stron internetowych. Obecnie liczy ponad 18 tys. pozycji, od witryn pornograficznych po niezależne media, blogi czy strony organizacji politycznych, znajdujących się na serwerach zagranicznych i krajowych. Łączy je fakt, że włodarze Kremla nie chcą, aby Rosjanie mieli do nich dostęp.
Ale – jak odkryła „Rz" – rosyjskie firmy zatrzymują połączenia do niektórych witryn z rejestru także klientom UPC Polska. – Jeden z operatorów pośrednio świadczących nam usługę dostępu do niektórych zasobów rosyjskiego internetu filtruje ruch przesyłany do naszej sieci – przyznał w e-mailu Michał Fura, rzecznik UPC Polska, nie udzielając więcej informacji na ten temat.
– Naszą strategią jest jakościowe, odpowiedzialne dziennikarstwo oraz mocno sprofilowane treści: pod potrzeby ws...
Właściciel brytyjskiego tabloidu „Daily Mail”, DMGT, poinformował, że zawarł umowę o wartości 500 milionów funtó...
PTWP S.A. zawarła umowę inwestycyjną z funduszem Pluralis B.V., strategicznym inwestorem medialnym w spółce będą...
Warner Bros. Discovery otrzymało trzy wstępne oferty przejęcia. Oferenci to: Paramount, Skydance, Comcast oraz N...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
„Mordercy Jarosława Ziętary wciąż są nieznani i bezkarni. Dziennikarze, piszący o sprawie zostali oskarżeni” - n...
Robotyzacja procesów budowlanych przestała być futurystyczną wizją. Staje się realnym narzędziem, które można zastosować tu i teraz. Na współczesnym placu budowy rola człowieka będzie się zmieniać – mówi Mirosław Rzeszutko, Head of Product Management w firmie wienerberger.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas