Reklama
Rozwiń
Reklama

Mediakom zawiadomił UOKiK o podejrzeniu wykorzystania pozycji dominującej przez Polsat i Cyfrowy Polsat

Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom zawiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o podejrzeniu wykorzystania pozycji dominującej przez Polsat i Cyfrowy Polsat i stosowaniu przez te podmioty praktyk ograniczających konkurencję.

Publikacja: 03.06.2016 16:21

Mediakom zawiadomił UOKiK o podejrzeniu wykorzystania pozycji dominującej przez Polsat i Cyfrowy Polsat

Foto: Fotorzepa

Chodzi o zasady, na jakich Grupa Polsat oferuje innym operatorom telewizyjnym kanały nadające wszystkie mecze Euro 2016.

Mediakom zgłosił fakt, że hurtowa cena zakupu praw zaproponowana operatorom kablowym przez Polsat jest wyższa od ceny detalicznej jaką płacą konsumenci Cyfrowego Polsatu. Zdanie związku, sprawia to, że nie sieci kablowe nie mogą skutecznie konkurować z platformą Cyfrowy Polsat cenowo. - Nie jest nam znany fakt , aby jakikolwiek operator kablowy wynegocjował cenę, która pozwoli przedstawić konsumentom sieci kablowych podobne warunki cenowe do tych, jakie otrzymają konsumenci Cyfrowego Polsatu – podaje Mediakom.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama