Reklama

„Masterchef Junior" oraz „Mali giganci" hitem wiosennej ramówki. Telewizje już myślą o jesieni

Programy z udziałem dzieci okazały się hitem wiosennych ramówek. Bardzo bogato zapowiada się telewizyjna jesień.

Publikacja: 09.06.2016 21:00

Rozrywkowe show TVN z udziałem dzieci – „Masterchef Junior" oraz „Mali giganci" okazały się najlepiej oglądanymi programami tego typu w wiosennych ramówkach największych telewizji – wynika z danych firmy Nielsen Audience Measurement. Każdy z odcinków gromadził przed telewizorami (odpowiednio) średnio 2,85 mln i 2,56 mln widzów. Liderem oglądalności pozostał jednak nieśmiertelny „Taniec z gwiazdami" (a dokładnie jego piąta edycja pokazywana w Polsacie, która miała prawie 2,9 mln średniej widowni każdego odcinka). ...„Taniec..." łącznie miał już w polskich stacjach 18 edycji i jest spora szansa, że dobije do 20, bo na jesień planowana jest kolejna odsłona tego show.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama