Reklama

IDC: za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski

Zgodnie z przewidywaniami IDC za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski.

Aktualizacja: 20.06.2016 23:08 Publikacja: 20.06.2016 19:47

Firma IDC skorygowała w dół prognozy dla ubieralnych urządzeń. Ich sprzedaż wciąż rośnie, ale na wielu rynkach pozostają w niszy.

Pierwotnie IDC zakładało w tym roku globalną łączną sprzedaż takich gadżetów, jak smart zegarki i opaski oraz ubrania monitorujące stan zdrowia i kondycję, na poziomie 111 mln sztuk. Obecnie mówi o 101 mln. Jeszcze w grudniu analitycy tej firmy zapowiadali też, że na światowy rynek trafi w 2019 roku już ponad 214 mln takich urządzeń, teraz mówi o mniej niż 214 mln, i to w 2020 roku.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama