Zenith: rośnie czas oglądania wideo na urządzeniach mobilnych

W tym roku po raz pierwszy internauci spędzą dziennie więcej czasu na oglądaniu wideo na komórkach i tabletach niż przed komputerami i smart TV – wynika z Online Video Forecasts 2016 agencji Zenith.

Aktualizacja: 19.07.2016 15:28 Publikacja: 19.07.2016 14:12

Zenith: rośnie czas oglądania wideo na urządzeniach mobilnych

Foto: Bloomberg

Na tablecie i komórce statystyczny internetowy widz będzie w tym roku oglądał wideo średnio przez 19,7 min, podczas gdy przez laptopem i smart TV będzie zasiadał w tym celu przez 16 minut. Jak podaje Zenith, oznacza to znaczny wzrost czasu spędzanego na oglądaniu rozmaitych materiałów wideo z Internetu na urządzeniach mobilnych – zwiększył się on rok do roku o 39 proc. ( rok temu były to 14,2 minuty).

- Konsumpcja video na urządzeniach stacjonarnych pozostaje natomiast podobnym do ubiegłorocznego poziomie. Wzrost czasu spędzanego na oglądaniu video na smart TV równoważy spadek oglądalności wideo na komputerach desktopowych, które tracą na rzecz smartfonów i tabletów – podaje Zenith, który przebadał pod tym kątem 57 rynków na świecie, w tym Polskę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama