Reklama

Zenith: rośnie czas oglądania wideo na urządzeniach mobilnych

W tym roku po raz pierwszy internauci spędzą dziennie więcej czasu na oglądaniu wideo na komórkach i tabletach niż przed komputerami i smart TV – wynika z Online Video Forecasts 2016 agencji Zenith.

Aktualizacja: 19.07.2016 15:28 Publikacja: 19.07.2016 14:12

Zenith: rośnie czas oglądania wideo na urządzeniach mobilnych

Foto: Bloomberg

Na tablecie i komórce statystyczny internetowy widz będzie w tym roku oglądał wideo średnio przez 19,7 min, podczas gdy przez laptopem i smart TV będzie zasiadał w tym celu przez 16 minut. Jak podaje Zenith, oznacza to znaczny wzrost czasu spędzanego na oglądaniu rozmaitych materiałów wideo z Internetu na urządzeniach mobilnych – zwiększył się on rok do roku o 39 proc. ( rok temu były to 14,2 minuty).

- Konsumpcja video na urządzeniach stacjonarnych pozostaje natomiast podobnym do ubiegłorocznego poziomie. Wzrost czasu spędzanego na oglądaniu video na smart TV równoważy spadek oglądalności wideo na komputerach desktopowych, które tracą na rzecz smartfonów i tabletów – podaje Zenith, który przebadał pod tym kątem 57 rynków na świecie, w tym Polskę.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama