Zenith: rośnie czas oglądania wideo na urządzeniach mobilnych

W tym roku po raz pierwszy internauci spędzą dziennie więcej czasu na oglądaniu wideo na komórkach i tabletach niż przed komputerami i smart TV – wynika z Online Video Forecasts 2016 agencji Zenith.

Aktualizacja: 19.07.2016 15:28 Publikacja: 19.07.2016 14:12

Zenith: rośnie czas oglądania wideo na urządzeniach mobilnych

Foto: Bloomberg

Na tablecie i komórce statystyczny internetowy widz będzie w tym roku oglądał wideo średnio przez 19,7 min, podczas gdy przez laptopem i smart TV będzie zasiadał w tym celu przez 16 minut. Jak podaje Zenith, oznacza to znaczny wzrost czasu spędzanego na oglądaniu rozmaitych materiałów wideo z Internetu na urządzeniach mobilnych – zwiększył się on rok do roku o 39 proc. ( rok temu były to 14,2 minuty).

- Konsumpcja video na urządzeniach stacjonarnych pozostaje natomiast podobnym do ubiegłorocznego poziomie. Wzrost czasu spędzanego na oglądaniu video na smart TV równoważy spadek oglądalności wideo na komputerach desktopowych, które tracą na rzecz smartfonów i tabletów – podaje Zenith, który przebadał pod tym kątem 57 rynków na świecie, w tym Polskę.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?