Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.08.2016 21:50 Publikacja: 25.08.2016 20:29
Według wyliczeń firmy analitycznej Leichtman Research Group w II kwartale w USA 11 największych operatorów płatnej telewizji (95 proc. rynku) straciło 665 tys. abonentów. To nieco większy spadek niż rok temu (545 tys.).
– W ciągu całego roku kluczowi dostawcy płatnej telewizji utracili 705 tys. subskrybentów, choć jeszcze rok wcześniej było to 380 tys. – komentuje Bruce Leichtman, szef i główny analityk Leichtman Research Group. W samym II kw. najwięcej osób zrezygnowało z usług AT&T U-niverse (391 tys.) i satelitarnego operatora Dish (281 tys.). Wzrost odnotował tylko konkurent Dish, DirecTV.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas