Reklama

Liczba klientów tradycyjnej płatnej telewizji w USA topnieje

W II kwartale operatorzy płatnej telewizji w USA stracili ok. 700 tys. klientów. A w ciągu ostatniego roku ubyło ich już ponad milion.

Aktualizacja: 25.08.2016 21:50 Publikacja: 25.08.2016 20:29

Według wyliczeń firmy analitycznej Leichtman Research Group w II kwartale w USA 11 największych operatorów płatnej telewizji (95 proc. rynku) straciło 665 tys. abonentów. To nieco większy spadek niż rok temu (545 tys.).

– W ciągu całego roku kluczowi dostawcy płatnej telewizji utracili 705 tys. subskrybentów, choć jeszcze rok wcześniej było to 380 tys. – komentuje Bruce Leichtman, szef i główny analityk Leichtman Research Group. W samym II kw. najwięcej osób zrezygnowało z usług AT&T U-niverse (391 tys.) i satelitarnego operatora Dish (281 tys.). Wzrost odnotował tylko konkurent Dish, DirecTV.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama