Reklama
Rozwiń

Prywatne telewizje nie oszczędzają na wiosnę

Mimo skromnych prognoz dla telewizyjnego rynku reklam TVN i Polsat planują bogatą programowo wiosnę. Będą nowości, ale i powroty starych hitów.

Aktualizacja: 25.01.2017 08:23 Publikacja: 24.01.2017 18:56

TVN od miesięcy pracował nad głośną kostiumową produkcją „Belle Epoque", którą wprowadzi na ekrany 15 lutego. Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie stacji za kwestie programowe, nie chce powiedzieć, czy to prawda, że jeden odcinek serialu z Magdaleną Cielecką i Pawłem Małaszyńskim rzeczywiście kosztował ok. 1 mln zł. – Nie mogę zaprzeczyć ani potwierdzić, ale to jest na pewno najdroższy serial w historii telewizji – mówi tylko. Akcja kryminalnego serialu kostiumowego toczy się w pierwszej dekadzie ubiegłego wieku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama