Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.02.2017 20:36 Publikacja: 27.02.2017 19:36
Strategię dla tzw. jednolitego rynku cyfrowego Komisja Europejska ogłosiła w maju 2015 r. – Dzięki tym działaniom obywatele i przedsiębiorstwa zyskają swobodę działania w internecie, a tym samym będą mogli w pełni korzystać z ogromnego wewnętrznego rynku europejskiego. Inicjatywy są wewnętrznie powiązane i wzajemnie się wzmacniają. Muszą zostać zrealizowane szybko, co pozwoli na ich optymalne wykorzystanie w tworzeniu miejsc pracy i pobudzeniu wzrostu gospodarczego – zapowiadał wtedy Andrus Ansip, wiceprzewodniczący KE oraz komisarz ds. jednolitego rynku cyfrowego.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Już w sobotę, 31 maja o godzinie 20.00, zadebiutuje nowy podcast „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o geopolityce”. To p...
„Rzeczpospolita Podróże”, magazyn pełen reportaży, zdjęć, ciekawostek turystycznych i wskazówek, które miejsca...
Wojciech Szymczyk został nowym prezesem zarządu spółki e-Kiosk. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Pawłowskieg...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas