Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.05.2017 16:48 Publikacja: 05.05.2017 16:42
Foto: Fotolia.com
Tempo wydatków na reklamę internetową spadało w kolejnych kwartałach – spadało z 23,8 proc. w I kw., przez 14,8 proc. w drugim, do 10,5 proc. w trzecim i wreszcie oraz 9,6 proc. w czwartym. - Branża reklamy internetowej rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie mimo niekorzystnych zjawisk, takich jak blokowanie reklam. Niepokoi jedynie malejąca dynamika kwartalna wydatków i miejmy nadzieję, że jest to tylko chwilowy trend, a nie zapowiedź większego kryzysu – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes organizacji IAB Polska zrzeszającej firmy działające w sieci, która wraz z PwC opublikowała właśnie kolejną edycję corocznego raportu AdEx. Wynika z niego, że wydatki na wszystkie formy cyfrowej reklamy wciąż rosły. Najszybciej – ogłoszenia (o 17,9 proc.), następnie: reklama graficzna (o 17,5 proc.), kolejne były: reklama w wyszukiwarkach (8,9 proc.)oraz e-mail: 1,1 proc. - Istotnymi obszarami wzrostu rynku reklamy on-line – według badania – są wydatki na reklamę w formatach wideo, mediach społecznościowych oraz na urządzenia mobilne, co jest zgodne z trendem obserwowanym na dojrzałych rynkach zachodnich – komentuje Ewa Szczęsna–Maliszewska, z PwC.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warner Bros. Discovery, właściciel CNN, a w Polsce TVN, kolejny raz w ciągu kilkunastu miesięcy jest na językach...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas