Aktualizacja: 23.05.2017 19:41 Publikacja: 23.05.2017 19:41
Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski
Dział mediów kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza spółki KCI odnotował mocną poprawę rentowności. Segment jest tworzony przez szykowaną do upublicznienia firmę Gremi Media i jej podmioty zależne.
– Grupa jest w okresie transformacji z producenta treści w dostawcę komplementarnych usług i produktów skierowanych do czytelników oraz abonentów mediów, zarówno drukowanych, jak i internetowych. Ukierunkowujemy swoje działania na ekspansję w obszarach biznes, finanse i prawo – komentuje Iwona Liszka-Majkowska, wiceprezes Gremi Media odpowiedzialna za sprawy finansowe.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas