Aktualizacja: 26.05.2017 13:13 Publikacja: 26.05.2017 12:27
Foto: 123rf.com
Jak komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu: -Sytuacja polskiej gospodarki na początku 2017 r. była bardzo dobra. Wszystkie wskaźniki makroekonomiczne wykazywały pozytywną tendencje. W pierwszym kwartale wzrost PKB wyniósł proc., a prognozy na cały 2017 r. mówią o dynamice na poziomie 3,5 proc Dodatkowym impulsem dla konsumentów jest program Rodzina 500+, w ramach którego polskie rodziny otrzymają w bieżącym roku 23 mld zł. Wszystko to pozwala zachować optymizm co do rynku reklamowego – mówi.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas