Reklama

W reklamie powiało optymizmem

Agencja mediowa Starcom lekko podniosła prognozy dla polskiego rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem rynek wzrośnie w tym roku o 2,5-3 proc.

Aktualizacja: 26.05.2017 13:13 Publikacja: 26.05.2017 12:27

W reklamie powiało optymizmem

Foto: 123rf.com

Jak komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu: -Sytuacja polskiej gospodarki na początku 2017 r. była bardzo dobra. Wszystkie wskaźniki makroekonomiczne wykazywały pozytywną tendencje. W pierwszym kwartale wzrost PKB wyniósł proc., a prognozy na cały 2017 r. mówią o dynamice na poziomie 3,5 proc Dodatkowym impulsem dla konsumentów jest program Rodzina 500+, w ramach którego polskie rodziny otrzymają w bieżącym roku 23 mld zł. Wszystko to pozwala zachować optymizm co do rynku reklamowego – mówi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama