Najwięcej straciły „Wprost” i „Przekrój”. Łączne średnie rozpowszechnianie płatne dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych skurczyło się w porównaniu ze styczniem 2009 r. o 4,3 proc., do 931,3 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż „Polityki” spadła o 8,3 proc., do 134,5 tys. egz., „Newsweek Polska” odnotował spadek o 1,5 proc., do 105,3 tys. egz., sprzedaż „Wprost” wynosiła 85 tys. egz. (spadek o 34,1 proc.), a „Przekroju” – 44,6 tys. egz. (spadek o 19,8 proc.). „Gazeta Polska” rok do roku poprawiła wynik o 2,3 proc., do 25,3 tys. egz., a „Przegląd” stracił 6,8 proc. i zamknął styczeń wynikiem 21,9 tys. egz.