Wynosiła wtedy do 938,9 tys. egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne. W porównaniu z sytuacją rok wcześniej gorsze wyniki odnotowały tylko trzy tytuły: "Wprost", "Polityka" i "Przekrój". Pozostałe magazyny poprawiły sprzedaż. To m.in. efekt tego, że już rok wcześniej odnotowywały duże spadki.
Najbardziej wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" - o 24,6 proc. do 26 tys. egz. oraz publikujących przedruki - "Tygodnika Angora" - zyskał 6,7 proc. do 329,2 tys. egz. - i "Forum" - poprawiło sprzedaż o 4,1 proc. do 17,1 tys. egz.
Największy spadek sprzedaży odnotował "Wprost" - jego marcowy wynik pogorszył się rok do roku o 23,4 proc. do 76,9 tys. egz.. Sprzedaż "Polityki" była niższa o 9,2 proc. i wynosiła 134,1 tys. egz., a "Przekroju" - o 3,1 proc. (47,8 tys. egz.).
Pozostałe tygodniki odnotowały umiarkowane wzrosty. Sprzedaż "Gazety Polskiej" wzrosła o 3,8 proc. do 26,2 tys. egz., "Gościa Niedzielnego" - o 1 proc. do 147,9 tys. egz., tygodnika "Newsweek Polska" - o 1,7 proc. do 110,7 tys. egz., a "Przeglądu" - o 0,5 proc. do 22,4 tys. egz.
[ramka][b]Sprzedaż tygodników w całym I kwartale 2010 r. (w nawiasie zmiana r/r):[/b]