W porównaniu z sytuacją sprzed roku gorsze wyniki odnotowały tylko trzy tytuły: „Wprost”, „Polityka” i „Przekrój”. Pozostałe magazyny poprawiły sprzedaż – wynika z danych ZKDP pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne. To m.in. efekt tego, że rok temu odnotowało duże spadki.
Najbardziej wzrosła sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” – o 24,6 proc., do 26 tys. egz., oraz publikujących przedruki – „Tygodnika Angora” (zyskał 6,7 proc., do 329,2 tys. egz.) i „Forum” (wzrost o 4,1 proc., do 17,1 tys. egz.).
Największy spadek sprzedaży odnotowało „Wprost” – jego marcowy wynik pogorszył się rok do roku o 23,4 proc., do 76,9 tys. egz. Sprzedaż „Polityki” była niższa o 9,2 proc. i wynosiła 134,1 tys. egz., a „Przekroju” – o 3,1 proc. (47,8 tys. egz.).
Sprzedaż pozostałych tygodników umiarkowanie wzrosła. W przypadku „Gazety Polskiej” o 3,8 proc., do 26,2 tys. egz., „Gościa Niedzielnego” – o 1 proc., do 147,9 tys. egz., a „News-weeka Polska” – o 1,7 proc., do 110,7 tys. egz.