Najchętniej odwiedzanym portalem horyzontalnym nadal był w marcu Onet.pl z liczbą użytkowników na poziomie 12,4 mln (11,8 mln w lutym), następna była Wp.pl z wynikiem 10,6 mln użytkowników (prawie 414 tys. więcej niż miesiąc wcześniej), potem Interia.pl - 8,3 mln użytkowników w porównaniu z 7,9 mln użytkowników w lutym - oraz Gazeta.pl - prawie 8,3 mln użytkowników (ponad 635 tys. więcej niż miesiąc wcześniej).

Jak wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius, cała Grupa Gazeta.pl l (z liczbą użytkowników w marcu na poziomie 11,7 mln), która w lutym wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska, utrzymała tę przewagę także w marcu. Liczba użytkowników Grupy WP wynosiła w marcu11,4 mln.

Nieustające wzrosty odnotują największe portale społecznościowe: liczba użytkowników Naszej Klasy wzrosła w marcu do 11,8 mln (z 11,4 mln w lutym), a Facebooka - do 5,05 mln (w lutym było ich ok. 4,8 mln).

Liderem w rankingu grup witryn w lutym pozostała Grupa Google, która miała 16,5 mln użytkowników, a najpopularniejszym portalem był Google.pl (15,7 mln użytkowników).