San Markos zdobyło srebrne laury w kategorii PR Lions na 57 Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions za kampanię edukacyjną "Kumpel z przeszłości" zamówioną przez departament promocji Warszawy. Agencja stworzyła na serwisie Facebook profile nieistniejących postaci ([link=http://pl-pl.facebook.com/people/Sosna-Dwadziesciacztery/100000099598202 "target="_blank]Sosna[/link] i [link=http://pl-pl.facebook.com/people/Kostek-Dwadziesciatrzy/100000050158456 "target="_blank]Kostek[/link]) z czasów Powstania Warszawskiego, które na swoich profilach "relacjonowały" przebieg powstania.
Drugą statuetkę dostała agencja Change Integrated w kategorii direct za kampanię wymyśloną dla Skody Auto Polska.
Nagrody dla polskich agencji na tegorocznym festiwalu w Cannes już w ciągu pierwszych dni tego wydarzenia, to bardzo dobra wiadomość - w ubiegłym roku Polacy wrócili z Cannes bez ani jednej statuetki.
[b]Zobacz też: [link=http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/402053.html "target="_blank]Koledzy z przeszłości opowiedzą o Powstaniu[/link][/b]