Cykl programów „i-List” poświęcony Polsce trwa od początku tygodnia. Jutro kulminacja, na którą złożą się najciekawsze reportaże o Polsce emitowane w ciągu tygodnia. W ramach „i-List Poland” pokazywane były m.in. wywiady oraz prowadzone przez prezenterkę Fionnualę Sweeney programy na żywo z Warszawy i Krakowa.

Wiele materiałów poświęcono polskiej gospodarce – m.in. kwestiom reprywatyzacji, naszego rynku pracy, szybko rozwijającej się branży IT i przygotowaniom do Euro 2012. – Przyglądaliśmy się już przeszłości Polski, temu, jak wyszła z komunizmu, teraz się zastanawiamy, w jakim punkcie znalazła się obecnie i jak się dalej rozwinie – mówi Sweeney, która pierwszy raz przyjechała do Polski w 2008 roku, kiedy na świecie zaczynał szaleć kryzys bankowy.

– To, co robiliśmy w Warszawie, było tylko tłem dla zawirowań na rynkach finansowych. Pamiętam, że w Polsce wtedy wszyscy uspokajali, że tu nic się nie stanie, bo banki nie pożyczały pieniędzy tak hojnie, jak gdzie indziej. I dziś już widać, że tak się faktycznie stało – mówi. Jej zdaniem materiały, jakie zespół CNN nagrał w Polsce w ciągu ostatnich dwóch tygodni pokazują, że gospodarcza sytuacja jest dobra. – Nie ma tu żadnej desperacji, wręcz przeciwnie. I tę różnicę najbardziej widać w porównaniu z 2008 rokiem – mówi Sweeney.

Polska promowana jest za granicą nie tylko przez takie akcje, ale i przez klasyczne kampanie reklamowe. W 2005 i 2006 roku w reklamy m.in. polskiej gospodarki w BBC inwestował PAIiIZ, nasz kraj promuje też Polska Organizacja Turystyczna.