W I półroczu każdego tygodnia kupowaliśmy łącznie średnio 991,3 tys. egz. tygodników opinii ("Forum", "Gazety Polskiej", "Gościa Niedzielnego", "Newsweek Polska", "Polityki", "Przeglądu", "Przekroju", "Tygodnika Angora", Tygodnika Powszechnego" i "Wprost"). Zainteresowanie tygodnikami wzrosło w kwietniu, maju i czerwcu — w czasie gdy ludzie poszukiwali informacji o tragedii w Smoleńsku, powodzi i wyborach prezydenckich.
Najbardziej wzrosła w tym czasie sprzedaż "Gazety Polskiej", której średni wynik w I półroczu wynosił 37,1 tys. egz. — to o 49,3 proc. więcej niż rok wcześniej — wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących rozpowszechnianie płatne tygodników. Publikujący przedruki z polskiej prasy "Tygodnik Angora" zyskał rok do roku 13,2 proc. (jego średnia sprzedaż wynosiła 351,8 tys. egz.), o 9,7 proc. do 117,7 tys. egz. wzrosła sprzedaż "Newsweeka Polska", o 5,9 proc., do 23,2 tys. egz. — "Tygodnika Powszechnego". 5,5- proc. wzrost odnotował "Gość Niedzielny", którego średnia sprzedaż wynosiła 144,3 tys. egz., a o 4,6 proc. wzrosła sprzedaż "Przeglądu" (do 23,3 tys. egz.).
Pozostałe tygodniki odnotował spadek sprzedaży. Nnajgłębszy dotknął "Wprost", którego wynik w I półroczu skurczył się rok do roku o 15,9 proc. do 86,9 tys. egz. O 10,3 proc. do 46,4 tys. egz. spadła sprzedaż "Przekroju", a o 1,7 proc., do 142,3 tys. egz. — "Polityki". Minimalnie (o 0,5 proc.) skurczyła się też sprzedaż "Forum"z przedrukami z prasy zagranicznej — do 18,3 tys. egz.