Cztery nowe stacje właściciela MTV

Oprócz kanału dla małych dzieci i stacji w wysokiej rozdzielczości, firma planuje kanały dla pań i panów

Publikacja: 12.10.2010 05:13

Cztery nowe stacje właściciela MTV

Foto: Getty Images/AFP

MTV Networks Polska, do którego oprócz flagowego kanału MTV Polska należą m.in. stacje Viva Polska, VH1 Polska i dziecięcy Nickelodeon, ruszy w przyszłym roku z nowymi kanałami. To kolejny nadawca chcący skorzystać na reklamowym boomie w tematycznych telewizjach. Według danych domu mediowego Starlink po I półroczu stacje te odnotowały 306 mln zł wpływów z reklam – aż o 59 proc. niż rok wcześniej.

[wyimek][b][link=http://www.rp.pl/artykul/548305.html]Przygotowujemy kanał dla kobiet z charakterem[/link][/b] - Rozmowa z Bartoszem Witakiem, wiceprezesem MTV Networks International Emerging Markets[/wyimek]

– W każdej chwili możemy ruszyć z nowym kanałem dla najmłodszych dzieci Nick Junior. Drugi kanał, który mamy zamiar udostępnić pod koniec I kwartału przyszłego roku, to Nick HD nadawany w wysokiej rozdzielczości – mówi Bartosz Witak, wiceprezes MTV Networks International Emerging Markets. W planach jest też kanał dla mężczyzn. – Chcemy mieć też kanał dla kobiet. Za te projekty odpowiada polski oddział MTV Networks. To jest perspektywa I połowy 2011 roku. Być może stacja dla mężczyzn wystartuje później niż dla pań – mówi Witak. Jak tłumaczy, nie będzie to jednak stacja poradnikowa. – Chcemy zaoferować rozrywkę – i to nie tylko w rozumieniu familijnym – kobietom, które mają charakter, chcą się pośmiać i nie szukają kolejnej porcji informacji na temat tego „jak być kobietą”, bo to akurat dobrze wiedzą. Kanał dla mężczyzn to seria programów akcji, m.in. typu reality show, dokumenty, filmy i seriale akcji – mówi Witak.

Wszystko wskazuje na to, że kolejny rok będzie w Polsce rokiem wysypu stacji tematycznych. Nowe kanały planują bowiem także np. grupa Polsat (chce uruchomić Polsat Sport News i stację młodzieżowo-muzyczną), nie wyklucza ich TVN. Kolejną stację dla młodzieży chce mieć właściciel 4fun.tv.

Lokalnie nikt nie pracuje jednak jeszcze w Polsce nad stacją 3D – rynek jest za mało nasycony sprzętem umożliwiającym odbiór takiej telewizji. Na świecie 3D chcą mieć francuski Canal+ oraz wspólnie: Sony Pictures Entertainment, Discovery i IMAX. O nadawaniu w 3D myśli też MTV. – Mamy unikalne programy, jakimi są rejestrowane przez nas koncerty i wydarzenia muzyczne. I wokół nich budujemy teraz plany w 3D. Transmitujemy przecież np. MTV Europe Music Awards i serię światowych koncertów gwiazd MTV World Stage. Bazując na tym, opracowujemy naszą ofertę w 3D – mówi Witak.

[b][link=http://www.rp.pl/artykul/548375.html]Komentarz Magdy Lemańskiej:[/link][/b]

MTV Networks Polska, do którego oprócz flagowego kanału MTV Polska należą m.in. stacje Viva Polska, VH1 Polska i dziecięcy Nickelodeon, ruszy w przyszłym roku z nowymi kanałami. To kolejny nadawca chcący skorzystać na reklamowym boomie w tematycznych telewizjach. Według danych domu mediowego Starlink po I półroczu stacje te odnotowały 306 mln zł wpływów z reklam – aż o 59 proc. niż rok wcześniej.

[wyimek][b][link=http://www.rp.pl/artykul/548305.html]Przygotowujemy kanał dla kobiet z charakterem[/link][/b] - Rozmowa z Bartoszem Witakiem, wiceprezesem MTV Networks International Emerging Markets[/wyimek]

Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych