Magazyn ma być dwutygodnikiem i zawierać program 79 stacji telewizyjnych, ale też wywiady z gwiazdami, relacje z planów filmowych czy ciekawostki z życia celebrytów, ale też informacje o wydarzeniach w Cyfrowym Polsacie (jak promocje, nowości w ofercie itd.).
Tv guide Cyfrowego Polsatu ma 116 stron i będzie rozsyłany za darmo do 3,2 miliona klientów platformy. Właścicielem magazynu jest spółka Cyfrowy Polsat, ale współpracuje przy nim też m.in. wydawnictwo Axel Springer Polska (redaguje go i pozyskuje reklamy). Spółka Media Marketing Distribution odpowiada natomiast za produkcję pisma, jego dystrybucję i pozyskiwanie klientów reklamowych oferujących inserty, próbki towarów i niestandardowe działania marketingowe. Springer wydaje też od roku magazyn "Plus+" dla abonentów konkurencyjnej dla Cyfrowego Polsatu platformy Cyfra+.
- Magazyn ma się finansować z reklam i kuponów, próbek do niego dołączanych. Nakład dwutygodnika będzie zależał ostatecznie od tego, ile gospodarstw domowych zdecyduje się na wyrażenie zgody na jego otrzymywanie. Jeśli będzie to połowa naszych abonentów, to projekt będzie bardzo szybko rentowny - powiedział Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, cytowany przez PAP.