Groupon zanotował stratę w ostatnim kwartale ubiegłego roku wynoszącą 42,7 mln dolarów, to znacznie mniej niż 378,6 mln dolarów straty w tym samym okresie 2010 r.

Przychody firmy wzrosły niemal trzykrotnie do 506,5 mln dolarów, wobec  172,2 mln w tym samym okresie 2010 r. Zysk operacyjny w czwartym kwartale ubiegłego roku wyniósł 15 mln dolarów, podczas gdy w analogicznym okresie 2010 r. firma zanotowała stratę operacyjną wynoszącą 336,1 mln dolarów. W czwartym kwartale liczba aktywnych użytkowników serwisu wzrosła do 33 mln, firma wydała 156,5 mln dolarów na usługi marketingowe, mniej niż 200,9 mln dol. w analogicznym okresie 2010 r. Zarząd firmy poinformował w październiku, że zamierza ograniczać wydatki na cele marketingowe, ale chce powiększyć budżet na inwestycje.

- Będziemy nadal inwestować agresywnie w nowe usługi – zapewnił Andrew Mason, założyciel serwisu Groupon. Amerykańska firma działa już w 47 krajach, nowa siedziba mieści się w Szwajcarii. Wydatki związane z wyższymi niż oczekiwano  podatkami wyniosły 34,8 mln dolarów. Dyrektor finansowy Groupona Jason Child  zapewnił, że z czasem będą one mniejsze.

Przychody z działalności w Ameryce Północnej wzrosły do 188,5 mln dolarów, z 88,4 mln dolarów w tym samym okresie 2010 r. Groupon spodziewa się przychodów na poziomie od 510 do 550 mln dolarów w pierwszym kwartale 2012 roku W ubiegłym roku Groupon zadebiutował na giełdzie, pozyskując ok. 700 mln dol.