Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Zaproponowana teraz oferta Connect bazuje na społeczności portalu Nk.pl.

Największe atuty badawcze Naszej Klasy – to 12-milionów użytkowników  oraz wiedza na temat rozwiązań online, z kolei TNS OBOP to doświadczenie w prowadzeniu badań konsumenckich, ich zastosowaniu w biznesie, a także rozbudowanym portfolio narzędzi badawczych.

- Pomimo olbrzymiego zainteresowania badaniami z wykorzystaniem Internetu, branża badawcza nie wypracowała dotychczas jednolitych standardów w tej dziedzinie, które zwiększyłyby komfort klientów decydujących się na wykorzystanie tego kanału zdobywania informacji o konsumentach. W związku z tym przyjęliśmy strategię bycia nie pierwszym, ale najlepiej przygotowanym graczem na tym rynku – powiedział Andrzej Olszewski, prezes zarządu TNS OBOP.

- Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK. Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach – powiedział Dominik Czarnota, prezes zarządu Naszej Klasy.

TNS OBOP jest jedyną firmą badawczą, która ma w ofercie portfolio Nk.pl. W kwietniu TNS OBOP i TNS Pentor połączą się w jedną spółkę - TNS Polska, która będzie oferować rozwiązanie badawcze Connect.