Liczba abonentów usług telewizyjnych wyniosła 1,353 mln, Internetu szerokopasmowego 775,8 tys., a telefonii stacjonarnej 365,2 tys.
Łączna liczba usług (tzw. RGU), z których korzystali abonenci sieci sięgnęła 2,49 mln.
Jak wynika ze sprawozdania Liberty Global, oznacza to, że w porównaniu ze stanem na koniec września, sieciom kablowym w Polsce należącym do tej firmy przybyło 3,1 tys. abonentów. Ubyło im przy tym 6 tys. abonentów telewizji (tylko analogowej, a przyrost użytkowników wersji cyfrowej nie zrekompensował tej straty), przybyło zaś im 25,6 tys. abonentów Internetu oraz 29,1 tys. użytkowników telefonii stacjonarnej.
Za sprawą konkurencji , gdyby nie uwzględniać przejęć, przychody UPC z usług telewizyjny i internetowych byłyby w IV kw. ub.r. niższe niż w III kw. – informuje właściciel.
Przychody UPC Polska urosły w 2011 r. o 23 proc. do 390,7 mln dol. (wobec 316,3 mln dol. w 2010 r.). Dane te obejmują najprawdopodobniej przychody Astera za ostatnie 2,5 miesiąca ub.r. (przejęcie nastąpiło 16 września).