Reklama
Rozwiń
Reklama

Teledysk "Gangnam Style" obejrzano miliard razy

Najczęściej oglądany teledysk w internecie, "Gangnam Style" południowokoreańskiego muzyka Psy, przekroczył dziś historyczną granicę

Publikacja: 21.12.2012 19:32

Teledysk "Gangnam Style" obejrzano miliard razy

Foto: AFP

Teledysk do piosenki "Gangnam Style" w zeszłym miesiącu przebijając popularność piosenki nastoletniego Kanadyjczyka Justina Biebera pt. "Babe", stał się najczęściej oglądanym teledyskiem w internecie. Wówczas przekroczył granicę 800 mln wyświetleń. Dziś padła kolejna bariera - wieczorem czasu polskiego film obejrzano miliard razy.

Reklama
Reklama

Pod pseudonimem Psy kryje się 34-letni Koreańczyk Park Dzae Sang - krępy raper z Seulu, który m.in. dzięki swemu skocznemu tańcowi nieoczekiwanie stał się jedną ze światowych gwiazd 2012 roku.

Dodatkowym atutem, który przysporzył popularności "Gangnam Style", była seria parodii i wariacji na temat teledysku Psy. Utwór po raz pierwszy pojawił się w sieci w lipcu tego roku i już po miesiącu zdobył rzeszę fanów, także poza granicami Korei Płd.

W teledysku śmiesznie wystrojony Psy wykonuje przypominający jazdę konną taniec i śpiewa po koreańsku. Tytuł piosenki nawiązuje do zamożnej dzielnicy Seulu, Gangnam.

 

Reklama
Reklama

Teledysk do piosenki "Gangnam Style" w zeszłym miesiącu przebijając popularność piosenki nastoletniego Kanadyjczyka Justina Biebera pt. "Babe", stał się najczęściej oglądanym teledyskiem w internecie. Wówczas przekroczył granicę 800 mln wyświetleń. Dziś padła kolejna bariera - wieczorem czasu polskiego film obejrzano miliard razy.

Pod pseudonimem Psy kryje się 34-letni Koreańczyk Park Dzae Sang - krępy raper z Seulu, który m.in. dzięki swemu skocznemu tańcowi nieoczekiwanie stał się jedną ze światowych gwiazd 2012 roku.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama