LinkedIn oczekuje, że w bieżącym roku przychody firmy wyniosą między 2.06 mld dol. a 2.08 mld dol., to mniej niż oczekiwali analitycy, którzy wskazali na 2,1 mld dol . W obecnym kwartale serwis oczekuje, że przychody wyniosą od 500 do 505 mln dol., analitycy przepytani przez FactSet oczekiwali wyniku na poziomie 506 mln dol.
Firma w I kwartale 2014 r. zanotowała spadek w wysokości 13.4 mln dol. Przed rokiem w tym samym okresie portal zarobił 22.6 mln dol.
Serwis rozpoczął ekspansję w Państwie Środka. Chińscy użytkownicy dotychczas mogli korzystać z wersji w języku angielskim. Teraz serwis uruchomił testową wersję swojego serwisu w języku chińskim. Ma to pomóc "połączyć ze sobą 140 mln chińskich specjalistów ze sobą i pozostałymi użytkownikami serwisu. Firma ma obecnie 4 mln użytkowników w Chinach.
Akcje LinkedIn spadły w tym roku już o 25 proc., w ubiegłym roku zanotowały wzrost o 89 proc.
Przed paroma dniami również Twitter pochwalił się swoimi wynikami, akcje serwisu spadły wówczas o 11 proc. z uwagi na niższą niż oczekiwano liczbę użytkowników.