Aktualizacja: 06.01.2015 17:10 Publikacja: 06.01.2015 17:10
Finał SuperBowl 2008
Foto: Bloomberg
Mimo niebotycznych cen wykupiono już niemal cały czas antenowy w stacji NBC, która w tym roku na prawach rotacji posiada prawo do tranmisji.
W 2015 roku padł kolejny rekord: 30-sekundowy spot kosztuje 4,5 miliona dolarów. W ubiegłym, także rekordowym roku trzeba było zapłacić o pół miliona dolarow mniej.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas