USA: spoty na Super Bowl po 4,5 miliona dolarów

150 000 dolarów na sekundę – w takim tempie będą 1 lutego znikać pieniądze reklamodawców podczas transmisji telewizyjnej Super Bowl – finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego w USA.

Publikacja: 06.01.2015 17:10

Finał SuperBowl 2008

Finał SuperBowl 2008

Foto: Bloomberg

Mimo niebotycznych cen wykupiono już niemal cały czas antenowy w stacji NBC, która w tym roku na prawach rotacji posiada prawo do tranmisji.

W 2015 roku padł kolejny rekord: 30-sekundowy spot kosztuje 4,5 miliona dolarów. W ubiegłym, także rekordowym roku trzeba było zapłacić o pół miliona dolarow mniej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju