USA: spoty na Super Bowl po 4,5 miliona dolarów

150 000 dolarów na sekundę – w takim tempie będą 1 lutego znikać pieniądze reklamodawców podczas transmisji telewizyjnej Super Bowl – finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego w USA.

Publikacja: 06.01.2015 17:10

Finał SuperBowl 2008

Finał SuperBowl 2008

Foto: Bloomberg

Mimo niebotycznych cen wykupiono już niemal cały czas antenowy w stacji NBC, która w tym roku na prawach rotacji posiada prawo do tranmisji.

W 2015 roku padł kolejny rekord: 30-sekundowy spot kosztuje 4,5 miliona dolarów. W ubiegłym, także rekordowym roku trzeba było zapłacić o pół miliona dolarow mniej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy