Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie firmy boją się cyberprzestępców

Cyberbezpieczeństwo to główne wezwanie biznesowe na najbliższy rok – wynika z badania „CEO Survey 2015”, przeprowadzonego przez firmę doradczą PwC.

Publikacja: 12.02.2015 12:32

Polskie firmy boją się cyberprzestępców

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Podobnie jest wśród przedstawicieli biznesu na świecie – aż 61 proc. badanych uważa, że kluczowym zagrożeniem, które może wpłynąć na perspektywę rozwoju firmy są cyberataki, w tym brak ochrony danych.

Zapytani o strategiczne znaczenie technologii dla biznesu szefowie firm wskazują na znaczenie rozwiązań w zakresie pozyskiwania i analizy danych, które są ważne dla ponad 90 proc. ankietowanych. Na świecie najważniejszym zagadnieniem związanym z technologiami cyfrowymi jest wykorzystywanie technologii mobilnych do pozyskiwania klientów (deklaruje tak 81 proc. badanych). – Kluczowa rola informacji niezbędnych do realizacji głównych procesów biznesowych oraz coraz większe znaczenie elektronicznych kanałów dostępu powoduje, że cyberbezpieczeństwo staje się bardzo ważnym punktem planów każdego szefa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama