Reklama
Rozwiń
Reklama

Czego pragną widzowie nc+

Dziś oferta Canal+ obejmuje sześć kanałów. Rozszerzymy ją do ośmiu – zapowiada w najnowszym numerze Julien Verley, prezes zarządu nc+.

Publikacja: 19.03.2015 21:07

Czego pragną widzowie nc+

Foto: Bloomberg

Nadawca chce bardzo wyraźnie zdefiniować charakter każdego kanału. – Tak, aby widz nie miał cienia wątpliwości, czego może się spodziewać, włączając go w prime timie – mówi szef platformy nc+. – To nie będzie zwykłe odkurzenie logo. Dla przykładu: na naszej głównej, flagowej antenie Canal+ nie będziemy już opierać się wyłącznie na filmach, wprowadzimy także najlepsze wydarzenia sportowe, muzykę i nowe programy, w dalszym ciągu bez reklam. Nowością będzie też to, że zamiast jednego kanału sportowego będą dwa. Pozostanie też oczywiście kanał filmowy, ale już familijny zaprezentuje wyraźną ofertę rozrywki rodzinnej. Jestem przekonany, że dwa nowe kanały tylko ugruntują naszą pozycję.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama