Reklama

Czego pragną widzowie nc+

Dziś oferta Canal+ obejmuje sześć kanałów. Rozszerzymy ją do ośmiu – zapowiada w najnowszym numerze Julien Verley, prezes zarządu nc+.

Publikacja: 19.03.2015 21:07

Czego pragną widzowie nc+

Foto: Bloomberg

Nadawca chce bardzo wyraźnie zdefiniować charakter każdego kanału. – Tak, aby widz nie miał cienia wątpliwości, czego może się spodziewać, włączając go w prime timie – mówi szef platformy nc+. – To nie będzie zwykłe odkurzenie logo. Dla przykładu: na naszej głównej, flagowej antenie Canal+ nie będziemy już opierać się wyłącznie na filmach, wprowadzimy także najlepsze wydarzenia sportowe, muzykę i nowe programy, w dalszym ciągu bez reklam. Nowością będzie też to, że zamiast jednego kanału sportowego będą dwa. Pozostanie też oczywiście kanał filmowy, ale już familijny zaprezentuje wyraźną ofertę rozrywki rodzinnej. Jestem przekonany, że dwa nowe kanały tylko ugruntują naszą pozycję.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama