Wydatki na mobilną reklamę pędzą do 100 mld dolarów

Już w przyszłym roku reklamy kierowane do mobilnych użytkowników Internetu globalnie będą przynosiły branży ponad połowę wszystkich przychodów z reklamy w sieci.

Publikacja: 04.04.2015 09:00

Do 2019 roku, kiedy wartość globalnego rynku reklamy mobilnej zbliży się już do 200 mld dol.

Do 2019 roku, kiedy wartość globalnego rynku reklamy mobilnej zbliży się już do 200 mld dol.

Foto: Bloomberg

Tak prognozuje eMarketer. Według szacunków tej firmy, w przyszłym roku wydatki na mobilną reklamę w po raz pierwszy w historii przekroczą 100 miliardów dolarów i – również po raz pierwszy – będą stanowiły 51,1 proc. wszystkich przychodów z reklamy internetowej na świecie. W tym roku rynek reklamy mobilnej na świecie sięgnie 68,69 mld dol., co oznacza 40,2 proc. wszystkich wydatków na reklamę w sieci i niecałe 12 proc. całego rynku reklamy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama