Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix pobił własne prognozy

W I kwartale przyłączył 4,9 mln nowych abonentów, choć planował 4,1 mln. Amerykański gigant zapowiada w tym roku start na kolejnych rynkach, ale z nazwy wymienia jedynie Japonię.

Publikacja: 16.04.2015 07:22

Netflix pobił własne prognozy

Foto: Bloomberg

W raporcie nie ma słowa o Polsce.

Wszystkich użytkowników na świecie Netflix miał na koniec I kwartału już ponad 62 miliony (przy ok. 57 mln na koniec 2014 roku), w tym 59,6 mln płacących za dostęp do serwisu. To oznacza, że netto w ciągu I kwartału tego roku firma zdobyła 4,88 mln nowych klientów - więcej, niż planowała. Na koniec II kwartału Netflix spodziewa się mieć wszystkich klientów prawie 65 milionów – oczekuje, że uda mu się w kolejne trzy miesiące przyłączyć 2,5 mln nowych użytkowników netto. Nowych klientów przybywało - i to szybciej niż się spodziewano - nawet w USA, gdzie w I kwartale było ich 2,3 mln więcej, choć oczekiwania spółki mówiły o 1,8 mln. – Ten wzrost to efekt ciągłego ulepszania naszych treści. Zarówno debiutu trzeciej serii serialu „House of cards", ale także nowych seriali w ofercie: „UNbreakable Kimmy Schmidt" i „Bloodline" – podał Netflix w raporcie za I kwartał. Według prognoz RBC Capital Markets, trzy największe serwisy subskrypcyjne w USA zamierzają w tym roku wydać na treści przyciągające użytkowników ok. 6,8 mld dol. Najwięcej ma wydać właśnie Netflix- 3,3 mld dol.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama