Nie słabnie moda na wideo z sieci

Szybszy od spodziewanego wzrost liczby nowych abonentów Netfliksa w pierwszym kwartale tego roku to część szerszego międzynarodowego trendu.

Aktualizacja: 17.04.2015 08:25 Publikacja: 16.04.2015 22:00

Od drugiego kwartału Netflix zamierza mocniej promować się na nowych rynkach, kosztem wydatków marke

Od drugiego kwartału Netflix zamierza mocniej promować się na nowych rynkach, kosztem wydatków marketingowych w USA.

Foto: Bloomberg

Wszystkich użytkowników na świecie Netflix miał na koniec I kwartału już ponad 62 mln (przy ok. 57 mln na koniec 2014 r.), w tym 59,6 mln płacących za dostęp do serwisu. To oznacza, że netto w ciągu I kw. firma zdobyła 4,88 mln nowych klientów. To więcej, niż planowała (4,1 mln).

Nowych klientów przybywało szybciej niż się spodziewano nawet w USA. „Ten wzrost to efekt ciągłego ulepszania naszych treści. Zarówno debiutu trzeciej serii serialu »House of Cards«, ale także nowych seriali w ofercie: »Unbreakable Kimmy Schmidt" i »Bloodline«" – podał Netflix w raporcie za I kwartał.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama