Aktualizacja: 06.05.2015 13:35 Publikacja: 06.05.2015 13:35
Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur
W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku łączna sprzedaż pięciu największych opiniotwórczych gazet ogólnopolskich i dwóch dzienników biznesowych wynosiła 792,4 tys. egz. To o 6 proc. mniej niż przed rokiem w tym samym czasie – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem.
Najwyższą sprzedaż miał w tym czasie bulwarowy „Fakt", którego wynik to 321,6 tys., egz., ale nawet on nie uchronił się przed spadkami sprzedaży (jego wynik był o 7 proc. niższy niż rok wcześniej). O 7 proc. rok do roku spadła także w I kwartale sprzedaż „Gazety Wyborczej" (do 164,8 tys. egz.), a kolejny uplasował się w sprzedażowym zestawieniu bulwarowy „Super Express" z wynikiem 150,9 tys. egz. (spadek rok do roku o 3 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas