Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” rosły w pierwszym kwartale

Te dwa dzienniki były jedynymi gazetami ogólnopolskimi, które w I kwartale odnotowały w porównaniu z I kwartałem 2014 roku wzrosty sprzedaży.

Publikacja: 06.05.2015 13:35

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” rosły w pierwszym kwartale

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku łączna sprzedaż pięciu największych opiniotwórczych gazet ogólnopolskich i dwóch dzienników biznesowych wynosiła 792,4 tys. egz. To o 6 proc. mniej niż przed rokiem w tym samym czasie – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem.

Najwyższą sprzedaż miał w tym czasie bulwarowy „Fakt", którego wynik to 321,6 tys., egz., ale nawet on nie uchronił się przed spadkami sprzedaży (jego wynik był o 7 proc. niższy niż rok wcześniej). O 7 proc. rok do roku spadła także w I kwartale sprzedaż „Gazety Wyborczej" (do 164,8 tys. egz.), a kolejny uplasował się w sprzedażowym zestawieniu bulwarowy „Super Express" z wynikiem 150,9 tys. egz. (spadek rok do roku o 3 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama