Aktualizacja: 06.05.2015 22:00 Publikacja: 06.05.2015 22:00
W Europie w 2014 roku sprzedało się blisko 1 mld biletów za 7 mld euro.
Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski
Znane już wyniki polskich kin za 2014 rok sugerowałyby, że był to bardzo dobry okres dla tej branży w Europie.
Jednak najnowsze dane European Audiovisual Observatory wskazują, że frekwencja w kinach Starego Kontynentu urosła w tym czasie tylko o 1,8 proc. Słabo wypadła bowiem większość rynków Unii Europejskiej.
Jak przetrwać w epoce sztucznej inteligencji, fake newsów i algorytmów, które decydują, co czytamy? O tym rozmaw...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Spotify poinformował, że jego zysk operacyjny w czwartym kwartale będzie wyższy od prognoz Wall Street, licząc n...
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jedno z najbardziej cenionych w Polsce źródeł informacji o rynkach finanso...
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Nowy port lotniczy i węzeł komunikacyjny w Baranowie, Teresinie i Wiskitkach stanie się jednym z najważniejszych projektów gospodarczych ostatnich dekad. Dla przyszłych mieszkańców Osiedla Zdrój oznacza to nie tylko bliskość tysięcy miejsc pracy, ale również rozwój infrastruktury transportowej i wzrost atrakcyjności Milanówka – także z inwestycyjnego punktu widzenia. Dzięki planowanym inwestycjom drogowym i kolejowym, podróż do Warszawy i innych części kraju będzie jeszcze szybsza i wygodniejsza.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas