Aktualizacja: 06.05.2015 22:00 Publikacja: 06.05.2015 22:00
W Europie w 2014 roku sprzedało się blisko 1 mld biletów za 7 mld euro.
Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski
Znane już wyniki polskich kin za 2014 rok sugerowałyby, że był to bardzo dobry okres dla tej branży w Europie.
Jednak najnowsze dane European Audiovisual Observatory wskazują, że frekwencja w kinach Starego Kontynentu urosła w tym czasie tylko o 1,8 proc. Słabo wypadła bowiem większość rynków Unii Europejskiej.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas