Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualna Polska coraz bliżej przejęć

Internetowej grupie wystarczą na zakupy pieniądze z debiutu giełdowego. Spółka interesuje się rynkiem telewizyjnym.

Publikacja: 17.05.2015 22:00

Internetowa grupa nie zamierza na razie wykorzystywać na przejęcia żadnych pieniędzy poza pozyskanym

Internetowa grupa nie zamierza na razie wykorzystywać na przejęcia żadnych pieniędzy poza pozyskanymi z debiutu giełdowego.

Foto: Fotorzepa/Piotr Wittman

Wirtualna Polska Holding (WPH), która po debiucie na GPW przygotowuje się do akwizycji, według informacji „Rzeczpospolitej" oprócz rynku internetowego interesuje się telewizyjnym. Grupa brała udział w konsultacjach dotyczących zagospodarowania nowego multipleksu naziemnej TV i – jak ustaliliśmy – zabiegała nawet o spotkanie w tej sprawie w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.

Przed debiutem Jacek Świderski, prezes WPH, nie chciał jednak komentować pytań o plany nadawania z naziemnej stacji TV. – Udział treści telewizyjnych w inwestycjach Wirtualnej Polski już jest duży, a będzie jeszcze większy – mówi teraz Świderski. – Wieczór wyborczy na WP oglądało blisko 700 tys. Polaków. Przyciągamy coraz więcej budżetów telewizyjnych, interesujemy się więc tym, co się dzieje na tym rynku. Potwierdzamy, że telewizja przyjdzie do nas, ale nie ujawniamy, czy chcielibyśmy wyjść jej naprzeciw.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama