Wirtualna Polska Holding (WPH), która po debiucie na GPW przygotowuje się do akwizycji, według informacji „Rzeczpospolitej" oprócz rynku internetowego interesuje się telewizyjnym. Grupa brała udział w konsultacjach dotyczących zagospodarowania nowego multipleksu naziemnej TV i – jak ustaliliśmy – zabiegała nawet o spotkanie w tej sprawie w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.
Przed debiutem Jacek Świderski, prezes WPH, nie chciał jednak komentować pytań o plany nadawania z naziemnej stacji TV. – Udział treści telewizyjnych w inwestycjach Wirtualnej Polski już jest duży, a będzie jeszcze większy – mówi teraz Świderski. – Wieczór wyborczy na WP oglądało blisko 700 tys. Polaków. Przyciągamy coraz więcej budżetów telewizyjnych, interesujemy się więc tym, co się dzieje na tym rynku. Potwierdzamy, że telewizja przyjdzie do nas, ale nie ujawniamy, czy chcielibyśmy wyjść jej naprzeciw.