Wirtualna Polska coraz bliżej przejęć

Internetowej grupie wystarczą na zakupy pieniądze z debiutu giełdowego. Spółka interesuje się rynkiem telewizyjnym.

Publikacja: 17.05.2015 22:00

Internetowa grupa nie zamierza na razie wykorzystywać na przejęcia żadnych pieniędzy poza pozyskanym

Internetowa grupa nie zamierza na razie wykorzystywać na przejęcia żadnych pieniędzy poza pozyskanymi z debiutu giełdowego.

Foto: Fotorzepa/Piotr Wittman

Wirtualna Polska Holding (WPH), która po debiucie na GPW przygotowuje się do akwizycji, według informacji „Rzeczpospolitej" oprócz rynku internetowego interesuje się telewizyjnym. Grupa brała udział w konsultacjach dotyczących zagospodarowania nowego multipleksu naziemnej TV i – jak ustaliliśmy – zabiegała nawet o spotkanie w tej sprawie w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.

Przed debiutem Jacek Świderski, prezes WPH, nie chciał jednak komentować pytań o plany nadawania z naziemnej stacji TV. – Udział treści telewizyjnych w inwestycjach Wirtualnej Polski już jest duży, a będzie jeszcze większy – mówi teraz Świderski. – Wieczór wyborczy na WP oglądało blisko 700 tys. Polaków. Przyciągamy coraz więcej budżetów telewizyjnych, interesujemy się więc tym, co się dzieje na tym rynku. Potwierdzamy, że telewizja przyjdzie do nas, ale nie ujawniamy, czy chcielibyśmy wyjść jej naprzeciw.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie