Aktualizacja: 17.05.2015 22:00 Publikacja: 17.05.2015 22:00
Internetowa grupa nie zamierza na razie wykorzystywać na przejęcia żadnych pieniędzy poza pozyskanymi z debiutu giełdowego.
Foto: Fotorzepa/Piotr Wittman
Wirtualna Polska Holding (WPH), która po debiucie na GPW przygotowuje się do akwizycji, według informacji „Rzeczpospolitej" oprócz rynku internetowego interesuje się telewizyjnym. Grupa brała udział w konsultacjach dotyczących zagospodarowania nowego multipleksu naziemnej TV i – jak ustaliliśmy – zabiegała nawet o spotkanie w tej sprawie w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.
Przed debiutem Jacek Świderski, prezes WPH, nie chciał jednak komentować pytań o plany nadawania z naziemnej stacji TV. – Udział treści telewizyjnych w inwestycjach Wirtualnej Polski już jest duży, a będzie jeszcze większy – mówi teraz Świderski. – Wieczór wyborczy na WP oglądało blisko 700 tys. Polaków. Przyciągamy coraz więcej budżetów telewizyjnych, interesujemy się więc tym, co się dzieje na tym rynku. Potwierdzamy, że telewizja przyjdzie do nas, ale nie ujawniamy, czy chcielibyśmy wyjść jej naprzeciw.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas